ایران نامزد تصاحب گران‌ترین شماره موبایل دنیا شد
ایران نامزد تصاحب گران‌ترین شماره موبایل دنیا شد

آی‌سی‌تی نیوز – گران‌ترین و جنجال برانگیزترین شماره تلفن همراه جهان همزمان با سایر کشورها در ایران برای نقش آفرینی زنان ایرانی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات به مزایده گذاشته می‌شود. به گزارش ایرنا، براساس گزارش کرسی بین المللی مشاوره اجرایی کارگروه اقتصاد دیجیتال ملی(هیات دولت)، طبق تفاهم با شبکه بین المللی _ فرهنگی […]

آی‌سی‌تی نیوز – گران‌ترین و جنجال برانگیزترین شماره تلفن همراه جهان همزمان با سایر کشورها در ایران برای نقش آفرینی زنان ایرانی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات به مزایده گذاشته می‌شود.

به گزارش ایرنا، براساس گزارش کرسی بین المللی مشاوره اجرایی کارگروه اقتصاد دیجیتال ملی(هیات دولت)، طبق تفاهم با شبکه بین المللی _ فرهنگی اتحادیه اروپا (EUNIC) و هماهنگی پنج نهاد ملی و اصلی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، گران ترین و جنجال برانگیزترین شماره تلفن همراه جهان، همزمان با سایر کشورها در ایران هم با رقابت پنج مرجع برتر تجارت لوازم فاوا (فناوری اطلاعات و ارتباطات) به نفع بودجه قرن جدید برای نقش آفرینی زنان ایرانی عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات(ICT) به مزایده گذاشته و نتیجه آن از رسانه ملی اعلام می شود.

ارزشمندترین شماره سیم کارت جهان «این شماره رمزآلود و معنادار» براساس مصاحبه ۱۰ روز پیش خلفان الرومی سیاستمدار امارات متحده عربی (درباره نخستین سمینار مزایده آن) با همکاری اپراتورهای اتحادیه عرب و با حضور سندیکای خبرنگاران جهان عرب در دبی به علت اعتبار مالک آن،در رقابت شدید بیش از ۱۲۵ نفر با قیمتی معادل ۹ رقم آخر این سیم کارت صفر ایرانی، یعنی ۲۲۸ میلیون و ۲۲۸ هزار و ۲۰۶ دلار (۲۲۸.۲۲۸.۲۰۶ دلار ) و بنابر فهرست ۲۰۲۱ فوربز بیشتر از درآمد سالانه برترین هنرمندان و ورزشکاران جهان به عنوان تنها بیمه بین المللی سرآمدی برند لوکس (شخصی و سازمانی) توسط بزرگ ترین شرکت بیمه جهان واقع در سوئیس خریداری شد.

این شماره با شکستن رکورد گران ترین شماره تاریخ و تثبیت افزایش بیش از ۸۰ درصدی رکورد جهان، طی معاوضه ای به بازرگانی ایرانی_قطری واگذار شد.

براساس این گزارش ، این شماره به یکی از زنان عالیرتبه شبکه بین المللی_فرهنگی اتحادیه اروپا (EUNIC) اهدا و سپس در راستای ترویج بین المللی فرهنگ مشارکت زنان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مجدد به مزایده گذاشته می شود.

در این گزارش به نقل از اتحادیه بین المللی روسای دانشگاه های جهان (AIUP) آمده است: این رویداد که در صورت موفقیت ایران حسن ختام قرن ۱۳ و حسن مطلع قرن ۱۴ برای جهش کشور تلقی می شود.