http://www.ictnews.ir/
http://ictnews.ir
دوشنبه 13 آذر 1396
اپلیکیشنی برای مکالمات امن و ناشناس
اپلیکیشنی برای مکالمات امن و ناشناس

دغدغه‌های به‌وجود‌آمده به خاطر اپلیکیشن‌های واسطه‌محور، به‌خصوص در تاکسی‌های آنلاین، ما را بر آن داشت که خدمتی را ارايه کنیم که دغدغه مردم را در رابطه با این شرکت‌ها مرتفع کند و حدود یک سال است که روی آن کار می‌کنیم.

دغدغه‌های به‌وجود‌آمده به خاطر اپلیکیشن‌های واسطه‌محور، به‌خصوص در تاکسی‌های آنلاین، ما را بر آن داشت که خدمتی را ارايه کنیم که دغدغه مردم را در رابطه با این شرکت‌ها مرتفع کند و حدود یک سال است که روی آن کار می‌کنیم.
امیرهوشنگ کمالی‌فرد، مدیر پروژه بیتل با اشاره به اینکه در سرویس بیتل شماره تلفن دو نفر که با هم تماس می‌گیرند مشخص نمی‌شود، افزود: این امکان را فراهم کرده‌ایم که طرفین با امنیت و آرامش کامل با شخص مورد نظر خود و بدون مشخص شدن شماره‌های تماسشان، ارتباط برقرار کنند.
وی در عین حال بیان کرد: بیتل می‌تواند در بحث مشاوره مانند مشاوره پزشکی، کسب‌و‌کارهای مختلف و روان‌شناسی نیز کمک کند که کارهای اجرايی آن در حال انجام است. نکته بعدی در حوزه B2C است که خود کاربر می‌تواند این اپلیکیشن را از سایت دریافت کند و این اپلیکیشن به‌عنوان یک منشی هوشمند عمل می‌کند.
محمدرضا سوهانیان، مدیرعامل شرکت هوشمند اول بهشتی نیز با اشاره به کاربردهای این پروژه، توضیح داد: این پروژه در فضایB2C  و B2B کاربری دارد و حوزه وسیعی را شامل می‌شود. با توجه به زیرساخت مکالمه‌ای که لحاظ شده، بیتل در واقع سرویس مدرن با نت‌ورک کلاسیک اپراتور است؛ چون به هر حال اپراتورهای موبایل به‌دنبال ورود به فضای دیجیتال هستند و اینکه از ابزارهای خود برای ارايه سرویس بهتر به بیزینس‌ها استفاده کنند.
وی بیان کرد: بستر ارايه مشاوره ميان بیمار و داروخانه، بیمار و پزشک (مشاوره دارویی) از دیگر بسترهای این پروژه است و برای این بستر ما امکان ارايه 20میلیون مکالمه در روز را داریم و از بالاترین تکنولوژی‌های دنیا در لایه این سرویس استفاده کردیم.
سوهانیان با اشاره به بحث B2C و با بیان اینکه این سرویس را به‌عنوان پایه در اختیار مردم قرار دادیم و در واقع مشتری اصلی آن، شرکت‌هایی هستند که تعداد زیادی پرسنل دارند، گفت: با قرار دادن این اپلیکیشن توسط سازمان‌ها و شرکت‌ها به پرسنل خود، در واقع مدیریت متمرکز مالی انجام می‌شود و علاوه بر کاهش هزینه در بخش‌های مختلف، کاهش هزینه مکالمه نیز خواهند داشت.
وی با تاکید بر اینکه کاربری اصلی اپلیکیشن‌ها مختص کسب‌وکارها است، اظهار کرد: در کنار همه این‌ها کسانی هستند که می‌خواهند ارتباط یا مکالمه خاص داشته باشند که این امکان را فراهم کردیم. علاوه بر آن، بیتل قابلیت شخصی‌سازی هم دارد که روی آن انواع سرویس‌های دیجیتال قرار می‌گیرد.
 
 


مطالب مرتبط
نظرات کاربران

ارسال نظر در مورد این مطلب:
نام شما : *
آدرس ایمیل : *
متن نظر : *
کد امنیتی :
Refresh Code

لطفا عبارت درج شده در تصویر بالا را در کادر زیر بنویسید

*
 


کليه حقوق اين سایت متعلق به ICTNEWS است.
انتشار مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت مجاز است.
تماس با ما: 88946450  فرم تماس با ما
این پرتال قدرت گرفته از :
سیستم مدیریت پرتال و خبرگزاری دیاسافت
ارتباط با ما : 1000030200