http://www.ictnews.ir/
http://ictnews.ir
دوشنبه 22 آبان 1396
خسارت قطعيADSL کاربران مخابرات جبران می‌شود
خسارت قطعيADSL  کاربران مخابرات جبران می‌شود

پیگیری یک وعده و اختلال یک هفته‌ای

براساس اعلام معاون امور مشتریان مخابرات ایران، اين شرکت طي هفته‌هاي آتي براي آن دسته از مشترکان اينترنت پرسرعت اين اپراتور که مودم زايکسل يا TP-LINK داشته و در مردادماه با قطعي مداوم مواجه بودند حجم‌هاي اضافي در نظر مي‌گيرد.
اوايل مردادماه امسال برخی از مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات (ADSL) که از مودمهای TP-LINK يا زايکسل استفاده مي‌کردند با قطعی مداوم اینترنت مواجه شدند. این قطعی طولانی‌مدت اینترنت مخابرات آن‌طور که داوود زارعیان، معاون امور مشتریان مخابرات ایران در آن مقطع به خبرنگار ما اعلام کرد به علت تغییر «تنظیمات» در مخابرات اتفاق افتاده بود. در اين مقطع مخابرات به مشترکانی که این مشکل را داشتند توصیه کرد که با شماره 2020 تماس گرفته و با دریافت مشاوره از کارشناسان، ضمن دریافت رمزی که باید در مودم‌شان وارد شود، مشکل را حل کنند.
با پیگیری‌های خبرنگار عصر ارتباط از نمایندگی فروش محصولات  TP-LINKسرانجام مشخص شد مشکلی که برای کاربران اينترنت پرسرعت مخابرات که مودم این برند را دارند، به اين دليل ایجاد شد که شرکت مخابرات برخی تجهیزات خود را تغییر داده است. نکته قابل توجه آنکه طی این قطعی شماره ‌2020 در استان‌های البرز و تهران در دو روز اول پاسخگو نبوده و بسیاری از کاربرانی که این مشکل را داشتند با وجود تماس‌های مکرر موفق به برقراری ارتباط با کارشناسان مخابرات نشدند. علاوه بر پاسخگو نبودن سامانه 2020 مخابرات، در آن مقطع انتظار می‌رفت توضیحات تکمیلی و جبرانی برای مشترکان اعلام شود.
کمي بعد از اين، مدير روابط عمومي مخابرات ايران در پاسخ به خبرنگار عصر ارتباط در خصوص نحوه جبران خسارت وارده به کاربران اينترنت پرسرعت مخابرات که مودم TP LINK يا زايکسل داشته‌اند و اينترنت آنها حتي در مواردي براي دو هفته قطع بوده، گفت: مخابرات قصد دارد تا طرح‌هاي تشويقي براي اين کاربران درنظر گيرد و با اختصاص حجم اضافي رضايت آنها را جلب کند.
با وجود گذشت سه ماه از اين ماجرا اما تماس برخی خوانندگان نشان داد که هنوز خبري از طرح جبراني براي اين کاربران نبوده و اقدامي در اين زمينه صورت نگرفته است. براي پيگيري اين موضوع بار ديگر با داوود زارعيان، معاون امور مشتریان مخابرات ایران تماس گرفتيم که وي اعلام کرد: ما به مخابرات تهران دستور داديم که مشترکاني که در اين ماجرا متضرر شده‌اند را شناسايي کند و قرار است باتوجه به ميزان کاهش مصرف در زمان وجود اين قطعي، حجم‌هاي اضافي به اين کاربران اختصاص يابد.
زارعيان همچنين خاطرنشان کرد: ما در مخابرات سيستم ACS را از مرکز مجهز مي‌کنيم و به اين ترتيب امکان تنظیم کردن مودم مشترکان از مرکز فراهم مي‌شود و نيازي به مراجعه حضوري کاربر به همراه مودم به مخابرات يا حضور کارشناس مخابرات در منازل کاربران براي رفع مشکلات احتمالي در آينده نخواهد بود.
هفته‌نامه عصر ارتباط همچنان پیگیر تحقق این وعده خواهد بود.

 


مطالب مرتبط
نظرات کاربران

ارسال نظر در مورد این مطلب:
نام شما : *
آدرس ایمیل : *
متن نظر : *
کد امنیتی :
Refresh Code

لطفا عبارت درج شده در تصویر بالا را در کادر زیر بنویسید

*
 


کليه حقوق اين سایت متعلق به ICTNEWS است.
انتشار مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت مجاز است.
تماس با ما: 88946450  فرم تماس با ما
این پرتال قدرت گرفته از :
سیستم مدیریت پرتال و خبرگزاری دیاسافت
ارتباط با ما : 1000030200