http://www.ictnews.ir/
http://ictnews.ir
آرشیوی
این چینی دوست‌داشتنی
این چینی دوست‌داشتنی

سمینار سالیانه شرکت هواوی هفته گذشته در تهران برگزار شد.

 در این مراسم که با حضور مدیران ارشد این شرکت و جمع کثیری از روزنامه‌‌‌نگاران، نمایندگان شرکت و مهمانان ویژه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد، ضمن معرفی رسمی یکی از محصولات پیشین این برند موسوم به Ascend P6، برنامه هواوی برای حضور گسترده در بازارهای داخلی و جهانی توسط مدیران این شرکت تشریح شد. در ابتدای این مراسم، اندرو لن، مدیر اجرایی (CEO) هواوی در ایران به توصیف سابقه‌ای از برند و چگونگی تکامل آن در چند سال گذشته پرداخت. لن با توصیف هواوی با عنوان برند چهارم بازار اسمارت‌فون آینده، عملکرد هواوی را کاملا رو به جلو عنوان کرد. هاوارد چن، مسئول بخش ترمینال (Head of terminal division) شرکت هواوی، سخنران دوم این مراسم بود که اطلاعات دقیق‌تری در مورد کیفیت حضور این شرکت چینی در بازارهای داخلی و جهانی ارائه کرد. تعداد فروشگاه‌های هواوی در سال 2012 طبق آمار ارائه‌شده 1436 عدد است که این آمار تا پایان سال 2013 طبق پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته به بیش از 2283 فروشگاه افزایش خواهد یافت. هواوی در کنار تولیدات و محصولات حرفه‌ای در کلاس اسمارت‌فون و تولیدات مخابراتی در زمینه برندینگ نیز فعالیت گسترده‌ای را آغاز کرده که از آن جمله می‌توان به اسپانسرینگ لیگ حرفه‌ای اسپانیا، LFP‌ اشاره کرد. رضا آقایی‌نیا، مدیر بخش کالای هواوی به‌عنوان سخنران بعدی پس از اشاره به فعالیت‌های متفاوت هواوی در افتتاح فروشگاه‌های جدید در شهرهای مختلف ایران به‌طور رسمی از اسمارت‌فون Ascend P6 پرده‌برداری کرد. این مدل که در تابستان سال جاری به بازارهای جهانی ارائه شد، در زمان خود باریک‌ترین اسمارت‌فون جهان لقب گرفت و با بدنه‌ای فلزی و امکانات پردازشی و مولتی‌مدیایی پیشرفته نگاه هر ببینند‌ه‌ای را به خود جلب می‌کند.


مطالب مرتبط
نظرات کاربران

ارسال نظر در مورد این مطلب:
نام شما : *
آدرس ایمیل : *
متن نظر : *
کد امنیتی :
Refresh Code

لطفا عبارت درج شده در تصویر بالا را در کادر زیر بنویسید

*
 


کليه حقوق اين سایت متعلق به ICTNEWS است.
انتشار مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت مجاز است.
تماس با ما: 88946450  فرم تماس با ما
این پرتال قدرت گرفته از :
سیستم مدیریت پرتال و خبرگزاری دیاسافت
ارتباط با ما : 1000030200