http://www.ictnews.ir/
http://ictnews.ir
آرشیوی
سامانه یكپارچه رسیدگی به شكایات بیمه‌گذاران عملیاتی شد
سامانه یكپارچه رسیدگی به شكایات بیمه‌گذاران عملیاتی شد

بیمه مركزی در راستای افزایش ضریب رضایت بیمه‌گذاران و تسریع و تسهیل روند رسیدگی به شكایات مردمی، نسبت به راه‌اندازی سامانه‌ای یكپارچه برای بررسی این امور اقدام كرده است.

به گزارش اداره كل روابط عمومی بیمه مركزی جمهوری اسلامی ایران، این سامانه یكپارچه غیر از كاهش میزان سردرگمی بیمه‌گذاران، از آمار مراجعه حضوری شهروندان خواهد كاست.
برای درج شكایت در سامانه یاد‌شده، ثبت اطلاعاتی از قبیل كد ملی، تاریخ تولد، شماره پرونده خسارت، شماره بیمه‌نامه، نشانی و شماره تلفن همراه الزامی است.
به این ترتیب كه شاكی در مرحله ثبت نهایی شكایت با انتخاب گزینه «ارجاع شكایت به بیمه مركزی» كد رهگیری دریافت و همزمان پیامك تایید ثبت شكایت به تلفن همراه وی ارسال می‌شود.
بدیهی است پس از مدتی شاكی می‌تواند با مراجعه به همین سامانه و وارد كردن كد رهگیری از پیگیری‌ها و نتیجه آن آگاه شود.
شایان ذكر است در این سامانه كه از ابتدای خرداد سال جاری عملیاتی شده، گزارش شكایات شركت‌های بیمه و رشته بیمه‌ای هر ماه روی وب‌سایت بیمه مركزی به نشانی www.centinsur.ir قرار می‌گیرد و بیمه‌گذاران می‌توانند از نحوه عملكرد شركت بیمه مطلع شده و نسبت به انتخاب شركت بیمه برتر اقدام كنند.


مطالب مرتبط
نظرات کاربران

ارسال نظر در مورد این مطلب:
نام شما : *
آدرس ایمیل : *
متن نظر : *
کد امنیتی :
Refresh Code

لطفا عبارت درج شده در تصویر بالا را در کادر زیر بنویسید

*
 


کليه حقوق اين سایت متعلق به ICTNEWS است.
انتشار مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت مجاز است.
تماس با ما: 88946450  فرم تماس با ما
این پرتال قدرت گرفته از :
سیستم مدیریت پرتال و خبرگزاری دیاسافت
ارتباط با ما : 1000030200