http://www.ictnews.ir/
http://ictnews.ir
آرشیوی
انتشار کتاب استراتژی‌های کسب‌وکار در بازارهای نوظهور
انتشار کتاب استراتژی‌های کسب‌وکار در بازارهای نوظهور

کتاب «استراتژی‌های کسب‌وکار در بازارهای نوظهور» نوشته تارن کانا، کریشنا پالپو و ریچارد بولاک به ترجمه حامد محبی و بنفشه عطرسايی توسط انتشارات آریانا قلم با شمارگان دو هزار نسخه به قیمت 11 هزار تومان در 222 صفحه به چاپ رسید.

این کتاب در هفت فصل با عناوین ماهیت خلأهای نهادی در بازارهای نوظهور، شناسایی و پاسخ به خلأهای نهادی، استفاده از خلأهای نهادی به‌عنوان فرصت‌های کسب‌وکار، شرکت‌های چندملیتی در بازارهای نوظهور، غول‌های نوظهور: رقابت در خانه، جهانی‌شدن و عرصه نوظهور نوشته شده است. نویسندگان در مقدمه این کتاب نوشته‌اند: «پس‌اندازهای ذخیره‌شده در بازارهای نوظهور به خزانه ملی کشورهای توسعه‌یافته کمک کرده تا کسری بودجه دولت‌ها را جبران کند. بازارهای نوظهور برای سیاستمداران تمام دنیا نقشی برجسته در تجارت جهانی و مراودات چندجانبه دارند. با این حال، سرعت بالای صنعتی‌شدن و ساز‌وکارهای توسعه‌نیافته حفاظت از محیط زیست در این اقتصادها، نگرانی‌هایی جدی را نیز برای فعالان محیط زیست و حقوق کار ایجاد کرده است.»


مطالب مرتبط
نظرات کاربران

ارسال نظر در مورد این مطلب:
نام شما : *
آدرس ایمیل : *
متن نظر : *
کد امنیتی :
Refresh Code

لطفا عبارت درج شده در تصویر بالا را در کادر زیر بنویسید

*
 


کليه حقوق اين سایت متعلق به ICTNEWS است.
انتشار مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت مجاز است.
تماس با ما: 88946450  فرم تماس با ما
این پرتال قدرت گرفته از :
سیستم مدیریت پرتال و خبرگزاری دیاسافت
ارتباط با ما : 1000030200