http://www.ictnews.ir/
http://ictnews.ir
آرشیوی
راهکارهای قطع پیامک‌های تبلیغاتی
راهکارهای قطع پیامک‌های تبلیغاتی

مشتركان تلفن همراه درصورت تمایل به دریافت نکردن پیامک‌های تبلیغاتی می‌توانند برای لغو ارسال آنها تقاضا بدهند.

حسن رضوانی، معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با اعلام این مطلب گفت: «با پیگیری رگولاتوری و به منظور پایه‌ریزی سازوكار دايمی در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی با رضایت مشتری، سامانه‌ای در اپراتورها طراحی شده است كه بر اساس آن مشتركان همراه اول درصورت تمایل به دریافت نکردن پیامک تبلیغاتی می‌توانند عدد «1» را به شماره 8999 ارسال كنند.
او افزود: «اگر مشتركی تمایل داشت مجددا پیامك تبلیغاتی دریافت كند، می‌تواند با ارسال عدد «2» به شماره 8999 نسبت به فعال‌سازی آن اقدام كند.»
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره مشتركان اپراتور دوم تلفن ‌همراه نیز گفت: «درحال حاضر مشتركان ایرانسل صرفا پیام‌های اطلاع‌رسانی خدمات و سرویس‌های این اپراتور را دریافت می‌كنند و در صورت تمایل به دریافت نکردن آن نیز می‌توانند عدد «2» را به شماره 5005 ارسال كنند تا این سرویس برای آنها لغو شود.»
رضوانی درباره پیامک‌های تبلیغاتی كه برای برخی از مشتركان ایرانسل ارسال می‌شود، افزود: «ارسال پیامك تبلیغاتی برای مشتركان ایرانسل از سوی شركت‌های ارسال‌كننده پیامك انبوه، بدون هماهنگی با اپراتور تخلف محسوب شده و مشتركان می‌توانند شكایات خود را در این زمینه به بخش ثبت و پاسخگويی به شكایات پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیويی منعكس كنند تا نسبت به شكایات آنان رسیدگی شود.»


مطالب مرتبط
نظرات کاربران

ارسال نظر در مورد این مطلب:
نام شما : *
آدرس ایمیل : *
متن نظر : *
کد امنیتی :
Refresh Code

لطفا عبارت درج شده در تصویر بالا را در کادر زیر بنویسید

*
 


کليه حقوق اين سایت متعلق به ICTNEWS است.
انتشار مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت مجاز است.
تماس با ما: 88946450  فرم تماس با ما
این پرتال قدرت گرفته از :
سیستم مدیریت پرتال و خبرگزاری دیاسافت
ارتباط با ما : 1000030200